söndag 5 juni 2011

Välkommen till "En resa runt jorden med våra gomspalter"

Här kommer Ni kunna läsa om hur jag, ni kan kalla mig N, och min vän J, båda med varsin redig gomspalt, reser jorden runt. Men inte på riktigt, utan genom att laga och avnjuta mat från världens olika inbjudande kök. Vi kommer lägga ut recept och omdömmen om den mat vi lagar så att Ni också kan resa jorden runt med Era gomspalter. För att Ni ska känna er välkomna kommer här en presentation av vardera av världsresenärerna.

Jag heter, som den uppmärksamme läsaren kanske räknat ut, något på N och är vegetarian. Jag är överutbildad och lyssnar nästan alltid på tung psykadelisk rock (kosmisk doom, stoner, sludge och sånt), men inte sällan också punk.

J är vegan, utbildar sig för tillfället inom genusfältet, och lyssnar allt som oftast på gammal amerikansk HC och punk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar